onsdag den 8. januar 2014

Vores jul 2013 - #2

Jeg vil lige vise årets julegavehøst. Efter vi fik børn er det lidt blevet til at det kun er dem der får gaver. Det er såmænd fint nok, for det er jo børnenes fest. I år var der en smule hjemmelavede gaver fra hhv. børnehave og vuggestue som ungerne har kreeret. Der lå også en gave til Daniel under træet fra mine forældre men jeg har valgt at sætte mine gavepenge i banken og få sparet op til det kamera jeg ønsker mig.

Victor's julegaver


Klistermærker // Dyr fra Sleich // Gulvpuslespil // Thomas Tog med lyd og lys // Nattøj fra H&M

Katapult til ridderborgen // Ridderborg i træ // Årets mandelgave som Victor vandt // Drage til ridderborg // Ridder med lanse og morgenstjerne

Spider-Man bil til FlexiTrack-banen // Malebog med farveblyanter // Tavle med kridt // Forskellige små dinosaurer

Lucca's julegaver


Dukkepuslebord // Sminke- og frisørhoved // Mit gamle smykkeskrin inklusiv lidt smykker // Testel i porcelæn (det med juletræet har også været mit) // Klistermærker

Taske med gavekort til H&M // Cirkeline junior-sengetøj // Badekar med tilbehør til dukke // Maracas // Dyne og pude til dukke

Vores julegaver

Hjemmelavet kalender fra Victor // Hudpleje fra begge unger // Hjemmelavet mand og dame fra Victor // Hjemmelavet juletræ fra Lucca

Gaver vi vandt i pakkeleg



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...