torsdag den 3. september 2015

Jeg starter forfra

Det er lang tid siden jeg sidst har skrevet herinde. Der er sket så meget og så er dagene bare gået. Jeg synes ikke det er i orden så jeg vil nu prøve at skrive lidt igen - jeg håber at kunne skrive lidt et par gange om ugen til at starte med. Så har jeg heller ikke lovet for meget.

Jeg planlægger at lave min blog helt om. Bl.a. vil jeg sortere ud i gamle indlæg og i etiketterne så det bliver mere overskueligt. Jeg synes også der sker for meget på siden så jeg vil rykke rundt og finde en ny måde at have tingene på.
Så det kommer nok til at rode lidt i starten.

Jeg har rigtig meget jeg gerne vil skrive om så jeg har nok at gøre det næste stykke tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...