tirsdag den 7. januar 2014

1/52 portrætter i 2014

Jeg startede sidste år med at tage et portræt af hver af mine børn hver uge i hele året.
Det lykkedes ikke rigtig og det er jeg lidt ked af så jeg har besluttet at I år vil jeg gøre et forsøg med at få alle 52 billeder med.

Året startede som bekendt i sidste uge og jeg vil derfor finde et par billeder fra sidste uge af.

Nytårsdag blev tilbragt i nattøj og med leg og tegnefilm. Ren afslapning og hygge.

Lucca kunne ikke mere og måtte tage en lur på sofaen.
Det er mit mål at stå med 52 billeder af dem hver ved årets afslutning, så håber jeg bare at jeg kan gennemføre denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...