lørdag den 27. april 2013

Ugens genbrugsfund

Barbapappa sækkestol til Lucca's værelse. Fundet i en Røde Kors genbrugsbutik til 125 kr.

Prikket nederdel til mig selv. Fundet også hos Røde Kors til 25 kr.

Lækker blåternet skjorte til Daniel. Igen er det hos Røde Kors til 25 kr.

Fin lilla top til mig selv. Hos Røde Kors til 25 kr.

Fodboldsæt med Liverpool til Victor. Behøver jeg at fortælle at faren blev glad :-) Købt på Døllefjelde Marked til 350 kr.

Mini-ølkrus fra Tyskland. Har allerede et på 1 l. Købt på Døllefjelde Marked til 10 kr.

Regnponchoer til børn. Tiger til Victor og mariehøne til Lucca. Købt på Døllefjelde Marked til 20 kr pr. stk.

Fin kjole til Lucca når hun bliver lidt ældre. Købt på Døllefjelde Marked til 5 kr.

Fin sommerkjole til Lucca. Så må det gerne blive rigtig varmt nu. Købt på Døllefjelde Marked til 5 kr.

Fin trøje til de kølige sommeraftener til Lucca. Købt på Døllefjelde Marked til 5 kr.

Det er første gang jeg har været afsted til Døllefjelde-Musse Marked men bestemt ikke sidste. Hyggelig stemning og masser af gode boder, både med nyt og gammelt. Der er også et omrejsende tivoli med og masser af underholdning på programmet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...