søndag den 14. april 2013

Så fik Victor sin seng

I fredags fik jeg endelig samlet Victors seng. Han har indtil videre sovet i den gamle rejseseng, hvilket han heldigvis har syntes var fint, men jeg ville gerne at han fik sin egen seng tilbage. Så jeg måtte igang.
Brugsforvirringen var selvfølgelig intetsteds at finde så jeg måtte ind på IKEA's hjemmeside på mobilen og finde den frem. Ikke helt optimalt men det virkede. Derefter var det bare at gå igang.


Det var nu ikke så svært da jeg først var kommet igang. Jeg skulle bare lige hitte hoved og hale i delene men ellers gik det faktisk ret stærkt. Jeg måtte dog have alle lamellerne af da jeg skulle samle siderne. Heldigvis havde jeg to søde børn som gerne ville hjælpe med at sætte dem på igen.
Og Victor var rigtig glad for at sove i sin egen seng igen. 'Hulesengen' som han kalder den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...