mandag den 15. april 2013

Starten på min nye samling

I sidste uge var vi alle 6 inde i gågaden og gå en lille tur. Det blev til et besøg hos Nykøbing F. Isenkræmmer. Der opdagede jeg at de havde tilbud på lige præcis det stel jeg gerne vil have som hverdagsstel. Nemlig Aida Classic stellet. Og det var sat ned til kun 50 kr for 4 tallerkener. Så jeg købte fluks 8 middagstallerkener. Og det blev så starten på min samling.

Billedet er lånt her
Jeg synes at stellet er rigtig fint og det har en god størrelse. Det har nogle fine linjer og er bare flot at se på, synes jeg. Det er lige det stel som vi skal sidde og spise med til hverdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...