torsdag den 16. august 2012

Vinder af min give-away

Lidt forsinket, det beklager jeg. Men jeg har nu trukket en vinder af min give-away. Der var 8 som deltog, tak for det. Det blev til 28 lodder i alt og jeg har trukket vinderen ved hjælp af Randorm.org.

Jeg kan ikke lige få det til at virke med et billede så jeg håber I tror på mig når jeg siger at vinderen er hende her. Stort tillykke :-)

Hvis du lige sender mig en mail på stella.lundberg.fischer@gmail.com så sender jeg bøgerne til dig.

Tak til dem der har deltaget og velkommen til nye læsere. Jeg er glad for at I vil følge min lille blog.
Jeg planlægger en ny give-away inden for den nærmeste fremtid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...