fredag den 24. august 2012

Så skete det igen....

... min cykel er blevet stjålet. Og denne gang er det nok for alvor, den får jeg ikke igen. Den er blevet stjålet en gang før, for nogle uger siden, men der var jeg så heldig at finde den ovre i den næste gade. Men denne gang er den altså væk for good.




Jeg fatter virkelig ikke at man ikke kan have sine ting stående i fred uden at det klør i folks fingre efter at få fat i det. Der er ingen respekt for andre når man bare tager. Det er virkelig noget jeg blive så sur over. Specielt fordi at jeg havde barnestol på cyklen og i min verden er det ensbetydende med at cyklen er fredet. Så tager man den ikke.

Så nu står den på tog, metro og bus igen. Jeg har overhovedet ikke savnet det. Jeg vil gerne have en cykel igen på et tidspunkt, men det bliver først når vi har sparet sammen til den. Jeg vil nemlig gerne have enten en Christiania-cykel eller en Kangaroo. Jeg er lidt i tvivl, men jeg har heldigvis masser af tid til at finde ud af det i.

Jeg kunne godt tænke mig Christiania-cyklen i grøn. Så skal der selvfølgelig være sele til begge unger, kaleche og hvad der ellers hører til og som man kan få brug for i det danske vejr.

Men jeg hælder nok mest til Winther's Kangaroo cykel.

Jeg blev forelsket i den fra første gang jeg så den. Den er god til når jeg bare skal køre ungerne og indkøb. Og så synes jeg den er flot at se på.

Men hvis jeg skal se langsigtet, så er Christiania-cyklen nok bedst, der kan ungerne vel også være i når de bliver lidt større. Jeg ved det ikke. Jeg går i tænkeboksen og har måske svaret når jeg har sparet pengene sammen.

Måske...

1 kommentar:

  1. Ej, hvor træls.
    Jeg har selv prøvet at få stjålet 2 cykler. Jeg forstår ikke, hvordan folk kan få sig selv til det.

    Du er velkommen til at kigge forbi mine 3 lækre give aways, som du finder i venstre side af min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...