onsdag den 8. august 2012

Søstrene Grene

Tidligere i dag var jeg et smut med min mor i Field's. Hun skulle ind og have indgraveret min nieces dåbsrør. Jeg skulle i Elgiganten med mit kamera. Det røg en tur på gulvet til Tamaras dåb i søndags og nu er det ødelagt. Linsen vil hverken frem eller tilbage, så jeg skulle høre om det overhovedet kunne betale sig at få det repareret eller om jeg skulle købe et nyt. Det ville nok koste omkring 500 kr. Så kan jeg ligeså godt betale 300 kr. mere og få et nyt. Meeen jeg har snart fødselsdag. Der kan jeg ønske mig penge til et Canon spejlreflekskamera som jeg har kigget på i meget laaaang tid.

Inden vi kørte hjem skulle jeg lige ind og kigge i Søstrene Grene. Jeg elsker de butikker. De har altid noget man kan bruge og det er til at betale. Nu for eksempel det tape jeg købte. 5 kr. hos Søstrene og Panduro skal have 29 kr. Det er en forskel der vil noget.

Så det blev til 6 ruller tape, 2 notesbøger, et tegneunderlag til ungerne og et iPhone 4 cover med planeter på til min kære mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...