mandag den 27. august 2012

Farum Midtpunkt

Vi får måske en lejlighed inden for et par uger. Vi blev kontaktet af KAB i sidste uge og de sagde at der snart blev en lejlighed ledig i Farum Midtpunkt. Vi fik nummeret til hende som bor i lejligheden nu, og jeg har så ringet til hende i dag for at aftale en fremvisning. Vi skal ud og kigge på den i morgen aften ved 17:30-tiden. Så vi har fået ungerne passet af bedsteforældrene og så smutter vi til Farum.

Det er denne lejlighed vi skal kigge på.

Billedet er lånt på KAB's hjemmeside
Kvinden som bor der, Heidi hedder hun, fortalte at hun fraflytter d. 6 september og så kan vi flytte ind, hvis alt går efter planen, d. 8 september. Jeg håber og krydser fingre for at det går i orden.
Vi er efterhånden trætte af vores nuværende boligsituation og vi trænger til at få foden under eget bord.

Vi har kigget på den et stykke tid og er blevet enige om at ungerne får den nederste etage til deres værelser. Vi vil så have vores soveværelse i det lille kammer ovenpå og så er der plads til stue og spisebord, og forhåbentlig kan vi også få plads til et lille kontor.
Men det er jo noget nemmere at indrette når man har set stedet, så det kan godt være at det bliver helt anderledes end jeg havde tænkt mig.

Nå pyt, nu skal vi i hvert fald først og fremmest ud og kigge på den, så tager vi den derfra.

1 kommentar:

  1. Jeg er klar over at det er et gammelt indlæg. Men hvad syntes i om lejligheden? Flyttede I ind i Farum Midtpunkt..

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...