lørdag den 9. februar 2013

Nyt gammelt legekøkken

I forbindelse med mine svigerforældres flytning skulle de have ryddet op og ryddet ud i alle deres ting.
Også alt det som stod i deres loftrum. Der var en masse legetøj og ting fra min mand var barn, som de har gemt.

Deriblandt var disse to køkkener.



Victor er nu kommet i den alder hvor han bare elsker at lege med legemad og han kan få flere timer til at gå med det. Så det har været et kæmpe hit herhjemme. Lucca kan også godt lege med det, men hun vil hellere smide med tingene end at lege med det.
Men de leger nu meget fint sammen for det meste og de kan godt finde ud af at deles om køkkenerne.

Jeg synes de er fine nok og det blå, som er af plastik, skal ud at stå på altanen til sommer. Jeg kan også godt lide det røde, synes det er ret fin i farven.
Jeg elsker genbrug, specielt når det er noget som man selv (eller i dette tilfælde min mand) legede med som barn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...