mandag den 11. februar 2013

Jeg har vundet - 2012

2012 var året hvor jeg rigtig kom igang med bloggen og også deltog i mine første give-aways.
Jeg deltog i ret mange, det er nu hyggeligt og sjovt at være med og specielt hvis man er så heldig at vinde nogle af de fine præmier der bliver sat på højkant.
Jeg vandt nogle stykker - helt præcist 20 stks. Jeg har ikke tal på hvor mange jeg var med i.

Her er billeder af det jeg vandt og links til bloggen hvorfra den fine præmie kom.

Jeg vandt et Sackboy-strikke-kit hos Snoretoppen

Jeg vandt denne jule-bog hos häklenfelt

Jeg vandt denne søde figur hos Napia

Jeg vandt et valgfrit broderi hos Halager

Jeg vandt en broderibog hos Annas mor blogger

Jeg vandt 3 hæklede cupcakes efter eget valg hos Cupcake By Me

Jeg vandt dette Monsuno legetøj hos BeMyDragonfly

Jeg vandt denne pakke hos Miss Betty

Jeg vandt de firkantede øreringe hos Æblekinder (intet link desværre)

Jeg vandt denne toilettaske hos Mona Honnens

Jeg vandt en pose Matador-mix hos Mini-hakkeren

Jeg vandt denne søde ugle hos fri-rummet

Jeg vandt Bjørn Wiinblad platten hos Mosekonens puslerier

Jeg vandt den orange hagesmæk hos Slinkys skaberier

Jeg vandt denne pakke hos Emma Lilje Filip

Jeg vandt den røde jordbærhue hos sysletrolden

Jeg vandt nederdelen hos SuperPrinsessen

Jeg vandt den lyserøde ramme øverst til venstre hos Heart Design

Jeg vandt 2 poser Vanish prøver hos Crazy Cat Lady

Og så lige en enkelt fra 2010. Den allerførste give-away jeg vandt.

Jeg vandt disse søde skum-figurer hos Bianca's kageverden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...