fredag den 8. februar 2013

Et lille pip

Det er ved at være et par uger siden jeg sidst har skrevet et indlæg her på bloggen. Vi har været ramt af sygdom herhjemme. Først blev Daniel smittet med Roskilde-syge, så fik begge unger feber på skift og så var det da lige min tur på toilettet en enkelt dag.
Men nu er det hele overstået og vi er atter friske.

Victor skulle til fastelavnsfest i dag i børnehaven. Han VILLE bare være Spider-Man, så det fik han lov til. Han har næsten ikke gået med andet end kostumet fra han kom hjem fra børnehave og til han skulle i seng.
Han er meget stolt og glad for det.


Herhjemme - beklager billedkvaliteten men mørke og mobilkamera er ingen succes

I børnehaven
Lucca skal først fejre fastelavn i vuggestuen på mandag. Hun skal være Askepot.

Jeg er desværre kommet bagud med ugebillederne fordi vi har ligget vandret herhjemme, men så må de 2 uger bare undvære. Jeg skal nok komme på banen med dem igen.

Dette er dagen hvor mine kære svigerforældre flytter i hus. De er i fuld gang derhjemme med at flytte og køre til Nykøbing. Jeg har lovet at lave slutrengøring for dem og må indrømme at det bliver vildt mærkeligt at være i deres tomme lejlighed. Der har de jo altid boet. Men huset er nu også meget lækkert og jeg under dem det kun, det var ikke optimalt for dem at bo på 3. sal. De er jo desværre ikke helt unge mere og det var blevet for meget for dem.
Så nu kan de nyde deres 3. alder i et dejligt hus med en lækker have til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...