lørdag den 22. september 2012

Vores lejlighed

Vi er jo, som skrevet i det forrige indlæg, blevet godkendt af kommunen til den lejlighed vi har været ude at kigge på i Farum. Vi fik tilsendt lejekontrakten, husorden og vedtægter og skrev kontrakten under samme dag, fik det sendt afsted og betalt indskud + 1 måneds husleje.
Så nu er den vores.

Vi skal kontakte ejendomskontoret på mandag og aftale en dag vi kan komme og besigtige den og få udleveret nøglerne. Men den er vores.
Slut med at bo hos forældrene. Slut med at være adskilt fra hinanden og ungerne. Slut med at have alle vores ting opmagasineret.
Goddag til vores eget. Og goddag til en hverdag som vi selv bestemmer og som forhåbentlig giver noget mere ro til både os og ungerne.
Bare det at vi kan få alle vores møbler og ting op at stå og lukke døren til vores eget. Det er ikke noget man tænker over når man har det, men hold da helt k*** hvor man savner det når det er væk.

Aldrig mere skal vi i denne situation. Aldrig, aldrig, aldrig. Jeg tror ikke at jeg kan magte det én gang til.
Og jeg vil virkelig kæmpe for at det ikke sker. Ikke mindst for ungernes skyld. Måske er de for små nu til at have taget skade men de bliver jo ældre. Og det vil jeg ikke byde dem igen.

Nå, pyt nu med fortiden. Vi har begge lært noget af dette og så er det dét. Nu skal vi se fremad. 

Jeg glæder mig så sindsygt meget til vi får overdraget nøglerne, træde ind af døren og lukke den, velvidende at vi er hjemme.
Og så glæder jeg mig selvfølgelig til at indrette den. Det er jo næsten det bedste af det hele :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...