torsdag den 13. september 2012

På shoppetur

Efter vi havde afleveret ungerne i hhv. børnehave og vuggestue gik turen ind til byen. Første stop var i H&M Kids som ligger på Købmagergade lige ved siden af Kultorvet i København.
Her skulle vi have lidt vintertøj til Lucca. Vi fik købt 2 huer, 2 par luffer, et halstørklæde og et par støvler. Tror dog at jeg skal ind og have støvlerne byttet til nogle andre.

Dem vi købte ligner disse, de var bare lyserøde i stedet for cerise.

Den anden hue vi købte er i samme stil som denne med flapperne, bare i strik ligesom de ovenstående vanter og med en kvast på toppen og så i lyserød. Den kan dog ikke lukkes under hagen som denne hue kan.



Bagefter var vi lige en tur i Tiger, som ligger på Kultorvet.
Her fandt vi 7 børnebøger, et par briller til Daniel, en pølsepude til nakken, små hårspænder til Lucca, 2 ark klistermærker og en dvd (Hva'så Gilbert Grape).

Inden vi skulle hente ungerne igen var jeg lige et smut i Red Barnets genbrugsforretning for at kigge men jeg fandt ikke noget rigtigt. De havde godt nok en flyverdragt til Victor, men den kostede 225 kr. og for 100 kr. mere kan jeg købe en splinterny i H&M, så den ville jeg ikke købe.
Ellers havde de ikke rigtig noget jeg kunne bruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...