søndag den 9. september 2012

Efterårsmarked på Bellahøj

Jeg var i dag med unger og svigermor på Bellahøj Kræmmermarked. Vejret var sådan nogenlunde, i hvert fald til at holde ud. Der var en del mennesker men vi fik alligevel kigget på en masse fine ting.
En af de ting som jeg faldt over og som jeg virkelig ville ønske at jeg havde haft penge og hjemtransport til var denne fine gamle dragkiste. Jeg fik ikke spurgt om prisen men den var nok ikke helt billig.


Den er så fin med alle de ridser og skavanker den har. Hvis jeg havde købt den havde jeg nok ikke gjort noget ved den, den skulle få lov til at stå som den er.

Jeg fik til gengæld købt lidt til ungerne. Surprise. Det plejer jo at være dem jeg køber til når jeg er på marked.

Til Lucca fik jeg købt denne gå-vogn. Hun er ret glad for den og hendes dukke Amy har allerede fået en tur i den. 30 kr.


Jeg fik også købt denne lille rejsetaske til hende. Den er meget sød og så kan hun selv køre lidt af sit legetøj når vi skal ud. 20 kr.


Så købte jeg disse 2 figurer til ungernes værelser. Pigen til Lucca og drengen til Victor. 20 kr. for dem begge.


Og til mig selv fik jeg købt denne vase/krukke. Den er ret fin og vil pynte på reolen. 35 kr.


Godt nok fik jeg ikke købt så meget men lidt har også ret. Næste weekend tager jeg nok et smut forbi loppemarkedet ved Svanemøllen St. sammen med ungerne og Jytte. Det er ved at være sidste gang det er der, så skal lige lede efter de sidste skatte for i år. Hvis nogen skulle være interesserede i at kigge forbi så er det om søndagen fra 9-16 ved Svanemølle-hallen på Østerbro i København.
Så vidt jeg ved er det slut d. 22/23 september, så der er kun et par weekender tilbage.
Der plejer at være rigtig meget dametøj, sko og nipsting, det er i hvert fald et besøg værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...