lørdag den 15. september 2012

Billeder fra gemmerne #1 (BILLEDSPAM)

Jeg har alle mine billeder liggende på en ekstern harddisk.
Nogen gange er det sjovt lige at gå nogle af mapperne igennem for at se hvad f***** jeg egentlig har gemt. Jeg laver tit collager og andre sjove effekter med nogle af mine billeder. Collagerne laver jeg mest til ungernes Barnets Bog. De fleste har jeg lavet med billedprogrammer på computeren, men har også lavet et par stykker med mobilen.
Her kommer et lille udpluk af nogle af de collager jeg har lavet.
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...