torsdag den 14. juni 2012

På besøg i Red Barnets genbrugsbutik

Lucca er startet i vuggestue for 2 uger siden. Det kommer der meget mere om i næste indlæg.

Inden jeg hentede hende i dag var jeg lige et smut forbi Red Barnets genbrugsbutik som ligger i Nrd. Frihavnsgade.
Jeg fandt en masse sødt tøj til Lucca og et par bamser og badedyr.












Bagefter var jeg lige et smut i Kirkens Korshærs genbrugsbutik på Strandboulevarden.
Der fandt jeg et par billeder, en fin grøn top til mig selv og en gammel saftevandsflaske.

Jeg har ikke taget billeder af det for det ligger stadig pakket væk.

Ialt fik jeg brugt 410 kr og jeg synes at jeg har fået meget for pengene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...