lørdag den 16. juni 2012

Min nye cykel

Så har jeg bestilt min nye cykel. Den kommer tirsdag eller torsdag. Har samtidig købt cykelanhænger og barnestol. Jeg har købt det hele på cykelshoppen.dk. Jeg glæder mig rigtig meget til det kommer i næste uge.

Min anden cykel er jo desværre blevet stjålet for et par uger siden, så det har været tiltrængt at jeg fik en ny. Jeg glæder mig til at have ungerne i anhængeren og køre ture med dem, med madpakke, drikkelse og lidt legetøj.
Everton Cupcake Cykel
Croozer Kid 2
Soltag til anhængeren
Regnslag til anhængeren
Barnestol
Kurv til cyklen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...