lørdag den 30. juni 2012

The Amazing Spider-Man 3D




Jeg har bestilt 2 billetter til The Amazing Spider-Man i 3D til på mandag kl. 18:30.


Kino.dk

Jeg skal ind og se den med Daniel og jeg glæder mig rigtig meget. Jeg har meget store forventninger til den.

Resume:
Mens teenageproblemerne hober sig op, forsøger Peter at få det til at fungere med sin første kæreste Gwen Stacy (Emma Stone). Da han opdager en mystisk taske, der tilhørte hans far, begynder han at stille spørgsmålstegn ved sine forældres bortkomst, hvilket fører ham til virksomheden Oscorp og sin fars tidligere kollega Dr. Curt Connors’ (Rhys Ifans) laboratorium.

Her udsættes han for en ulykke, der på mystisk vis giver ham superkræfter, og snart bekæmper Parker kriminalitet som den utrolige Spider-Man.
Det er ikke mere end ti år siden, at Marvel-helten Spider-Mans oprindelseshistorie blev skildret på film. Dengang var det med Tobey Maguire som den net-svingende, maskerede superhelt, og filmen fik to kommercielt succesrige efterfølgere i 2004 og 2007.

Den nye mand ved roret, Marc Webb, instruerede det romantiske indie-drama ’(500) Days of Summer’ (2009), men nu skal han for første gang prøve kræfter med det helt store Hollywood-effektapparat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...