onsdag den 6. marts 2013

Så er ungerne tilmeldt nye institutioner

Vi fik i dag et brev med tilbud om institutionsplads til begge unger. Så fra d. 1 maj skal Victor gå i Børnehuset Lindholm og Lucca skal starte i Børnehuset Mariehønen i hhv. børnehave og vuggestue.
Det er begge int. institutioner, og jeg ville helst have de gik i den samme, men de ligger på samme vej så det gør ikke så meget at vi skal to steder og aflevere.
De lyder begge rigtig gode og de var hhv. min 1. og min 2. priroritering.

Jeg har også mailet med vores udlejer i dag og han sagde at de ville være færdige med gulvene på mandag og så mangler de kun at sætte vasken op i kælderen, male lidt og noget oprydning og så kan vi flytte ind.
Det er lidt vildt at det allerede kan være fra næste uge af. Vi er overhovedet ikke klar endnu, vi mangler stadig at pakke en del. Men vi har i det mindste fået flyttekasser hjem, så vi kan komme igang igen i morgen.
Så står den på nedpakning af bøger og køkkenting. Fredag vil jeg skille vores møbler ad (undtagen vores senge) og så kan jeg bruge weekenden på at hygge med ungerne, stille kasser i vores opbevaringsrum og tøjvask.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...