torsdag den 7. marts 2013

Nye sko

Jeg har i dag fået købt nogle nye Sorel vinterstøvler til mig selv. Jeg har hele vinteren gået i mine Hunter gummistøvler og de har efterhånden udtjent deres værnepligt. Der er huller overalt, også i sålen, og jeg er godt og grundigt træt i fødderne hver gang jeg har gået med dem i længere tid. Så jeg trængte til nogle nye. Jeg faldt over et udsalg i Farum Bycenter (30-40-50%) og der fandt jeg heldigvis et par i min str.
TIL HALV PRIS! Det kunne jeg ikke bare gå forbi, så jeg er nu den glade ejer af et par dejligt varme støvler.


Jeg fandt også et par fede Nike sko til Daniel, også til halv pris. Jeg synes de er super fede og Daniel er heldigvis også tilfreds med dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...