mandag den 30. juli 2012

Weekendens loppemarked

I søndags var jeg på en spontan loppemarkeds-tur med min svigermor og ungerne. Det var nu en meget hyggelig tur selvom det dryppede lidt. Det eneste ærgelige var at der ikke var så mange ting jeg fandt spændende. Det meste var faktisk tøj og sko. Ikke lige det jeg går efter på et loppemarked.
Men jeg fandt dog lidt og det kommer der billeder af her.

Er vild med farverne på disse to. 10 kr for begge to.

Sengetøj til babydyne. Synes stoffet er rigtig sødt og det skal nok indgå i et eller andet projekt. 30 kr for begge to.

En sød sommerkjole til Lucca. 20 kr.

Jeg samler på disse glas. Jeg ved ikke hvor mange jeg har af hver men efterhånden er det en del. 35 kr for alle 4.


Disse bukser fik jeg gratis. Lucca kan dog først passe dem når hun er 8-9 år.

Jeg synes at denne skål var så fin. Så den skulle med mig hjem. 10 kr.

Sødt sengetøj som jeg har lidt planer med. 30 kr for begge to.

Is-dessert-glas. Havde kun 4, nu har jeg 6. 20 kr for begge to.
Lucca fik øje på denne lille Spider-Man og så ville hun altså have den med. 2 kr.

Rigtig lækker frakke. Den ene knap er faldet af men skal bare sy den på igen. 30 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...