mandag den 30. juli 2012

Onsdagens fund

I onsdags var vi alle 4 ude at gå tur. Vores vej kom forbi antikmarked på Kongens Nytorv. Jeg skulle liige kigge. Det blev til disse 4 skønne askebægre med Bjørn Wiinblad. Jeg kunne ikke stå for dem.


Vi kom også forbi en Røde Kors genbrugsbutik inde i byen, men dælme om jeg kan huske hvor den ligger henne. Men der fangede mit øje lige en kasse hvor der stod "I dag gratis". Og sørme om jeg ikke fandt noget jeg kunne bruge.


Nu er det jo ikke fordi at jeg skal tabe mig eller noget, det er udelukkende for opskrifterne og inspiration.

På vej hjem opdagede vi at vi desværre havde tabt Lucca's solhat (rigtig ærgeligt for det var den eneste hun ville have på) så vi måtte en tur i H&M Kids inden vi tog hjemad. Jeg købte en bøllehat, en kasket og et par solbriller til hende.


Nu er det næste så at lære hende IKKE at tage kasket eller solbriller af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...