torsdag den 18. juli 2013

Nye gamle plakater

For et par år siden, mens vi endnu boede i København, købte jeg disse 4 flotte plakater i Københavns Zoo. Meningen var at de skulle op og hænge på Victors værelse, men flytninger har gjort at det ikke skete som jeg gerne ville have. Nu er vi sådan set rimelig sikre på at vi bliver boende her i huset et godt stykke tid så nu skal de smukke plakater op og hænge.
Jeg vil gerne have dem i ramme men det er svært at finde nogle pæne rammer til billige penge.
Jeg har fået det råd at gå i Ikea og købe og så skære til så de passer sammen.
Og hvor heldigt at jeg skal til København i næste uge så jeg kan komme en tur i Ikea. Mon ikke der også ryger lidt andet med hjem.
Når nu man har kørelejlighed hjem så skal det da udnyttes.


Da jeg kiggede på dem i butikken troede jeg faktisk at dette var med elefanterne. Det har jeg så nu fundet ud af, det er det ikke. Det er jo heller ikke nemt at se når de er rullet sammen og der ikke er numre på.



Nu har Victor så proklameret at han i hvert fald IKKE vil have løven og girafferne op og hænge på værelset. Det skal kun være flodhestene. Havde ellers overvejet at sælge den ene plakat med flodhesten og få fat i den jeg oprindeligt ville have, nemlig med elefanter, men når han nu gerne vil have begge 2 så får han det.
Så kommer løven og girafferne ud på trappen til 1. salen og hænge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...