onsdag den 17. juli 2013

Ferien so far

Ungerne har haft ferie i 1½ uge nu. Tiden er brugt på at slappe af, hygge, gå ture og spise is. Victor fik en lille mini-ferie hos farmor og farfar i et par dage i sidste uge. Det betød at vi kunne hygge lidt ekstra om Lucca. På mandag drager vi til København for at besøge mormor og morfar i en uges tid. Det skal nok blive rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til at se mine forældre.

Her er lidt billeder fra den sidste 1½ uges tid.

Det er altid godt med en is.

Lucca spiser jordbær, en frugt hun er rigtig glad for.

I Zoo med Lucca.

Solnedgang fra Lucca's værelse.

En eftermiddagstur til vandet. Smadder hyggeligt og ungerne nød det.

Man kan ikke komme til vandet uden at kaste noget i det.

Daniel's gamle latexmaske. Lucca var bange for den men Victor syntes den var sjov.

Ja.

En dejlig gyngetur i haven.

Og så blev man træt.
Jeg skriver ikke så mange indlæg som jeg gerne vil men synes det er svært at finde tid til det og jeg vil heller ikke sidde foran computeren når ungerne er vågne. I stedet for er jeg ret aktiv på Instagram og du er mere end velkommen til at følge mig derovre - @fru_fischer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...