mandag den 20. maj 2013

Luccas værelse + puslepladsen på badeværelset

Fik ryddet op og gjort rent på Luccas værelse i sidste weekenden. Den pige har godt nok meget legetøj og så er det hele ikke engang kommet frem endnu. Kan godt se på det hele at jeg skal have sorteret i det for der er slet ikke opbevaring nok til det hele.
Der mangler stadig et tøjskab men det kommer desværre først i starten af næste måned. Indtil videre har hun sit tøj inde hos os men det er slet ikke optimalt, for hvor har hun meget tøj og hvor har vi meget tøj. Det fylder alt sammen. Indtil videre ser hendes værelse sådan her ud.


Jeg har planer om at købe en ekstra Trofast reol fra Ikea til hendes legetøj og så selvfølgelig et tøjskab fra Jysk. Vi har fået et børnebord med stole fra mine forældre som også skal derind at stå.

Der er også to billeder fra puslepladsen på badeværelset. Den er nu færdig og synes den er blevet ret hyggelig. Victor og Lucca kan også godt lide at være der så det er godt nok. Og så fik jeg endelig de wallstickers op som jeg købte før Lucca blev født.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...