mandag den 20. maj 2013

Et lille pip herfra

Jeg er desværre ikke så god til at huske at skrive her på bloggen. Det er så meget nemmere lige at tage et billede og smide det på Instagram. Jeg vil prøve at blive bedre til at komme med indlæg men hvis det er så kan du også følge mig på Instagram. Der hedder jeg @fru_fischer.

Lidt nyt til sommergarderoben. Shorts, t-shirt og lun trøje til Victor.
Skøn sommerkjole til Lucca.
Det hele er fra farmor og farfar.

Min gamle Bølle som Lucca nu har overtaget.
Luccas første Sylvanian-figurer, to skønne elefant tvillinger.
Elefanterne er fra min søster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...