tirsdag den 8. januar 2013

Ugebilleder for 2013

Jeg har lige set en rigtig god idé hos Ulla aka Lullaby & La La.
Den går simpelthen ud på at man tager et billede hver uge af sine skønne unger, et for hvert barn hver uge i året.

Som Ulla skriver:
"Et portræt om ugen af hver af mine børn er hvad dette 2013 foto projekt går ud på. 52 billeder af hver. Fantastisk fin måde at huske at få foreviget mine smukke drenges udvikling på, og jeg vil virkelig glæde mig til at se alle billederne igennem side by side når året er gået. Er sikker på det bliver noget ganske særligt. Både fordi de selvfølgelig vokser og forandrer sig. Både langsomt over tiden men måske også fra uge til uge. Måske bliver de klippet, taber en tand eller får en skramme. Årstiderne vil også skifte rundt om dem, så vi vil bevæge os fra halsedisser og huer over til lettere klæder og badetøj for at ende hvor vi startede i de lune gevanter. Jeg er fuld af begejstring overfor dette projekt."

Det er et projekt jeg gerne vil kaste mig over. Jeg tror at jeg vil tage billederne hver søndag hvor ungerne er afslappede og ikke er trætte efter en lang dag i institution.
Så bliver det spændende at se om jeg husker at få det gjort.

Du kan læse Ulla's indlæg og se hendes portrætter for uge 1 lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...