tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytår 2013

Jeg håber at alle har haft en god nytårsaften sammen med jeres kære og er kommet godt ind i det nye år.

Her havde vi en rigtig god aften, først hos svigerforældrene og senere hos nogle venner.
Alt det skriver jeg mere om i morgen.

Jeg håber at alle jeres drømme, forventninger og mål går i opfyldelse i det nye år der ligger forude.
Det ligger som et tomt lærred og jeg håber at I alle formår at fylde det med farver og skønhed, og med de ting og mennesker som gør jer glade og lykkelige.

Mine nytårsfortsættere er skrevet ned og jeg håber at jeg har styrke nok til at holde dem i år. Det plejer at være et problem men i år har jeg besluttet at det skal være anderledes. Har I nogle nytårsfortsættere?

Endnu engang ønsker jeg jer alle et rigtig godt og lykkebringende nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...