mandag den 7. maj 2012

Ud i naturen (billedspam)

Det sidste stykke tid hvor vejret har været til at være ude, har jeg været ude at gå meget med Lucca i barnevognen. Vores ture er ofte gået til Volden og rundt om Christiania. Der er simpelthen så stille og fredeligt på den rute og det er rigtig afslappende at gå derovre.

Jeg har fået taget lidt billeder på nogle af vores ture, mest for lige at lære mit kamera lidt at kende. Selvom jeg har haft det i laaang tid, så er det først nu jeg rigtig sætter mig ind i hvordan det virker.

Her kommer lidt billeder fra vores gå-ture.

De første billeder af fra en tur til Classens Have:











De her billeder er taget fra Volden og de er godt nok taget med min mobil-kamera, men jeg synes at de blev meget gode alligevel.






Det her billede er fra en tur rundt om Christiania.



De sidste billeder er fra en tur ud til Kongelunden med min mor. Der var rigtig dejligt omend det blæste en del.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...