mandag den 7. maj 2012

Lucca - 1 år gammel

Min lille baby pige er blevet en stor prinsesse. Lucca havde fødselsdag igår hvor hun fyldte 1 år.

Sådan her så hun ud da hun blev født for et år siden.



Tiden er bare gået så stærkt. Hun er kommet virkelig langt i sin udvikling, det varer ikke længe før hun tager de første skridt uden hjælp. Hun er godt med motorisk. Hun spiser stort set alt hvad jeg serverer for hende. Hun snakker og pludrer hele tiden, nogen gange næsten for meget.

Men jeg elsker min dejlige prinsesse. Hun er det bedste der er sket i mit liv sammen med Victor.

Her er hun et år efter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...