torsdag den 18. oktober 2012

En vinder er fundet - undskyld forsinkelsen

Jeg har helt glemt at finde en vinder af min give-away. Jeg har haft så travlt med at pakke vores ting ud fra flyttekasserne. Det er altså et større arbejde når de fleste af vores ting har stået opbevaret. Så kommer der sådan en fint lag støv overalt, selv vores køkkengrej som har ligget i en kasse med avispapir om er blevet støvet. Så alt skal vaskes af inden det sættes på plads.


Men men men..... nu skal der findes en vinder.
Til det har jeg brugt findenvinder.dk. Der var 13 der ville lege med med 33 lodder ialt, tusind tak for deltagelsen til alle :-)

Vinderen er......

Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder

Tillykke til LilleKrokkodille.


Hvis du lige gider at sende mig din adresse i en mail til stella.lundberg.fischer@gmail.com så skal jeg sende din pakke afsted så hurtigt jeg kan.

Igen tusind tak til dem der gad at lege med. Jeg vil prøve om jeg ikke kan lave en ny give-away inden for den nærmeste fremtid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...