lørdag den 21. april 2012

Linkin Park på Skive Festival

Uhh jeg glæder mig. Jeg skal nemlig se mit yndlingsband i hele verden - Linkin Park.


Billedet er lånt her.
De spiller på Skive Festival onsdag d. 30 maj kl. 22:00 på Scene 1! Og jeg skal se dem. Det bliver så fedt, jeg elsker deres musik. Det rører noget i mig og både tekster og musikken er bare noget for mig.


Jeg skal derover med min skønne mand, ungerne bliver passet af familien, så vi skal bare hygge os og nyde noget skøn musik. Vi er endda så heldige at der kommer to andre kunstere som vi også kan nyde samme dag, nemlig L.O.C (så ham på Roskilde Festival '08 og i Tivoli sidste år) og så spiller The Offspring lige før Linkin Park, så det bliver en rigtig god aften.


Vi tager afsted om formiddagen med tog fra Hovedbanegården på en 5-timer lang tog-tur med et par skift undervejs.


Min eneste bekymring er om jeg har nok batteri og strøm på mit kamera. Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg tager en masse billeder. Måske man skulle investere i et ekstra hukommelseskort!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en kommentar hvis du har lyst, det gør mig så glad.
På grund af en masse spam er det kun registrerede brugere som kan lægge en kommentar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...